25.05.2010, 19:29
Vorwort
Dieser Thread handelt um die Updates, Informationen und Weiteres zum beliebten N64-Emulator für die PSP, Daedalus.
Der Thread soll bitte sauber und ordentlich geführt werden, Post mit Sinnlosen Inhalten werden gelöscht.
...
DaedalusX64 - Rev.500 erschienen!
Nun wurde dem beliebten N64-Emulator für die PSP ein Finales-Update gegönnt, DaedalusX64 Revision 500.
Changelogs:
- Revision 500
- To celebrate our 500th revision
- [+] Implemented DLParser_GBI2_Conker(tri cmd), RSP_MoveMem_Conker, RSP_MoveWord_Conker, and RSP_Vtx_Conker.
- [+] Implemented several blendmodes for Conker ( Thnx Wally )
- [+] Implemented FOG_MEM_FOG_MEM / PASS2 blender (fixes transparency issues on conker's model)
- [+] Added ucode table for Conker (borrowed from Glide Napalm)
- [+] Added a hack to correct Conker's shadow.
- [!] Disabled dynamic loop opt on Conker BFD, Hot Wheels Turbo Racing, and Cruis'n Exotica
Note : Golden Eye should be working again/
- Revision 499
- [~] Made static asserts debug only
- [!] Is possible now to exit from debug build(thx King Pepper for reporting)
- [!] Change exit button on release mode to home.
Download
Viel Spaß .
DaedalusX64 - Rev.502 erschienen!
Ein weiteres Update bescherte uns wieder von DaedalusX64.
Mit Revisionen 502 wurden einiges Erweitert und Verbessert.
Changelogs:
- Revision 502
- [~] Forgot this..
- Revision 501
- [+] Made ucode selector more robust and efficient, now Last Legion, SOTE etc works again
- [!] Improve usability to block un handled games, so far only 3 games are blocked.
- [+] Added ucode table for Perfect Dark( borrowed from Glide )
Viel Spaß .